درباره ما

فلسفه کلینیک فیزیوتراپی ستاره توجه به بیماران است .تردید نداشته باشیدکه با مراجعه به کلینیک فیزیوتراپی ستاره در کانون توجه قرار خواهید گرفت

در این کلینیک معاینه بیمار به صورت دقیق و کامل انجام می شود و علت درد تشخیص داده می شود . ما در کلینیک ستاره به این شعار معتقدیم که باید به درمان علت های ریشه ای درد بپردازیم و نه فقط علایم را کاهش دهیم.

ما هرگز بیمار را به حال خود رها نمی‌کنیم و همواره در طی دوران درمان بر روند بهبودی بیمار ، نحوه صحیح اجرای برنامه تمرینی و اتخاذ سبک زندگی صحیح نظارت داریم.

فلسفه کلینیک ستاره با فلسفه اکثر مرکزهای فیزیوتراپی تفاوت دارد. ما بر این باوریم که مراجعین می‌خواهند ظرف کوتاه‌ترین زمان ممکن بهتر شوند، بتوانند مانند گذشته فعالیت‌های مفرح مورد علاقه‌شان را انجام دهند و نهایت از زندگی خود لذت ببرند.ما در کلینیک ستاره برای درمان ، مدت زمان معینی را تعیین می‌کنیم که بهبود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای بیمار به ارمغان می‌آورد. رمز موفقیت کلینیک ستاره در این است که بیمار را جزء لاینفکی از برنامه توان‌‌بخشی در نظر می‌گیرد. ما اطلاعات ضروری در خصوص موفقیت سریع را در اختیار بیماران قرار می‌دهیم و معتقدیم که بیمار باید در فاصله بین دو مراجعه به بهبود محسوس قابل توجهی دست یابد. کلینیک ستاره به پیشرفته ترین دستگاه های الکتروتراپی ، اولتراسوند ، مگنت تراپی ، سیستمهای ارزیابی و امکانات تمرین درمانی مجهز است.ما همواره در جستجوی جدیدترین تجهیزات هستیم تا بتوانیم روش‌های فیزیوتراپی پیشرفته و به روز را در این مرکز به بیماران‌مان ارائه دهیم. اطمینان از برخورداری از بهترین تجهیزات ، ارائه بالاترین عملکرد ، بدون به خطر انداختن آرامش و راحتی بیمار را به همراه دارد.

سوالات خود را با پزشکان ما مطرح کنید